Memuaarid roosa pilve pealt

Elan rõõmsasti oma roosa mulli sees, mõtlen asju ja iseend ilusamaks kui need tegelikult on ja ei kavatsegi pilve pealt alla tulla! Viksamisi veidi tajun, et kõik ei lähe päris nii, nagu võiks, aga väga ei heiduta, meelt ei heida.

Tegelikult tahtsin natuke kurta, et minu paradoksaalses ja Murphy-lembelises elus on ikka nii läinud, et kahe kaaluka variandi vahel valides olen ma alati vale otsuse teinud ja mõlemast ilma jäänud. Tänaseks olen ma jälle sellise olukorra otsa komistanud ja no võta näpust, midagi ei oska pihta hakata! Nii ühte kui teistpidi tunneksin end vastiku tõprast reeturina. Ma küsin endalt nõu ja olen alati nõus, tean, et kõik on hästi ja kõik on hea.. misasja ma just kuulasin?
Palun olge teie armsad ja tehke õigeid valikuid!

Sess hakkab vaikselt järele andma, veetsin täna enda meelest viimase täispika päeva raamatukogus. Viskasin nalja, et viimane päev ever. Paraku kavatsen ma kunagi ikka kraadi vörra kangemate naiste klubisse ka astuda ja ilma utlibi jalga tõstmata mul see vist ei õnnestu. Või siis challenge, miks mitte!

Also palun tõstke nüüd käsi, kes käis üleeile mu blogis nõnda luuramas, et kõigi aegade külastusrekordi tegi? Mul pole väga palju ja väga tulihingelisi hvänne ja austajaid siin blogis (peale sinu, Hiiekas, muidugi) varasemalt täheldatud, nii et ma vahelduseks olen meelitatud siis.
Siinkohal oleks paslik tervitada oma kahte uut lugejat, tšau!

Ja ma ütlen, et need neetud klišeed on kuhugi kaotada vaja või minust enam kirjutajat pole! Ma ei suuda uskuda, ma ei suuda vaadat enesele peegelpildist otsa, et ma sellise klišeemäe kirjutasin täna Pärdi esseeks. Aga ehk suurest aukartusest ei tulnud paksu vähikooriku alt õiged sõnad lihtsalt välja. Eks see viimase minuti luuserite elu ole raske!

Aga nüüd, keset ööd, äkki taipan, et olen leidnud selle, mida nii kaua otsinud olen! Whoa! Selle peale, nagu ikka, tsiteerides klassikuid: everything is more than surreal.

Mjau

Lisa kommentaar

